آتليه عكس سلنا آتليه عكس سلنا .

آتليه عكس سلنا

آتليه بارداري سلنا

مقاله عكاسي بارداري و حاملگي

اين روزها عكاسي بارداري و عكاسي حاملگي به يكي از عكاسي هاي پرطرفداردر بين خانم هاي باردار يا حامله تبديل شده است و به تبع آن انتخاب آتليه تخصصي بارداري نيز چالشي براي خانم هاي باردار شده است. در چندين سال اخير و با پيشرفت تكنولوژي و به تبع آن ، پيشرفت كار عكاسي ،‌ عكاسي جديدي به نام عكاسي بارداري مطرح شده است . در اين ميان مردم نظرات مختلفي در مورد عكاسي از دوران بارداري و يا همان عكاسي از دوران حاملگي دارند.

عده‌اي بر اين عقيده هستند كه آيا يك مادر و يك خانم با آن ظاهر و در اين دوران سخت ، چه زيبايي و چه قشنگي در عكس خواهد داشت!!! واقعاً تأسف بار است كه اين جملات و اين عقيده ها را هنوز كه در قرن بيست و يك هستيم ، مي شنويم. يك مادر در دوران حاملگي خود تمام سختي‌ها و محدوديت‌ها را به جان مي‌خرد تا جنيني كه در شكم خود حمل مي‌كند ، به سالم ترين و زيباترين شكل چشم به جهان بگشايد!!

اما اگر بخواهيم صادقانه قضاوت كنيم ، ثبت لحظات اين دوران سخت بارداري حق طبيعي يك مادر است و او تا آخر عمر خود اين لحظات سخت اما شيرين را به ياد خواهد داشت. براي اين كار آتليه بارداري و يا همان آتليه عكاسي بارداري كار عكاسي دوران بارداري و حاملگي را انجام مي‌دهد . آتليه سلنا نيز به صورت تخصصي و با كادر حرفه‌اي عكاسي نيز يك آتليه عكس بارداري خوب در تهران به شمار مي رود.

آتليه عكس سلنا كار خود را در سال ۹۳ به صورت تخصصي و با استفاده از عكاسان حرفه‌اي شروع كرد. در آتليه سلنا شما مي‌توانيد نيز از نمونه عكس‌هاي بارداري و يا همان نمونه عكس دوران بارداري ديدن كنيد و پس از مشاهده نمونه عكس‌هاي آتليه بارداري در آتليه سلنا ، وقت خود را رزرو نماييد و از امكانات آتليه سلنا شامل انتخاب عكس آنلاين و پاركينگ اختصاصي و عكاسي حرفه‌اي استفاده كنيد. اين قابليت‌ها و امكانات در آتليه سلنا باعث شده است كه ما به عنوان يك آتليه بارداري در تهران و به صورت تخصصي و به عبارت صريح‌تر ، آتليه تخصصي بارداري در تهران به شمار بياييم.

از آنجايي كه شهر تهران يكي از كلان ترين و بزرگ‌ترين شهرها در كشور ايران به شمار مي رود، خانم‌هايي كه به دنبال اتليه بارداري و حاملگي در هر نقطه از تهران (شرق ،‌غرب ، شمال ، مركز و جنوب) هستند اكثراً برايشان مهم است كه آتليه عكاسي بارداري در تهران كه به دنبالش هستند از لحاظ مسير هم نزديك به منزل هايشان باشد . اما اتليه سلنا در نقطه خوب در تهران يعني سمت شريعتي و قلهك در خيابان دولت مي باشدو هم اينكه داراي پاركينگ اختصاصي از ابتداي كار عكاسي بارداري تا پايان كار عكاسي مي‌باشد

پس اگر شما به دنبال آتليه عكاسي بارداري در شرق تهران يا آتليه عكاسي بارداري در غرب تهران يا آتليه عكاسي بارداري در شمال تهران يا آتليه عكاسي بارداري در مركز تهران هستيد مي‌توانيد از هر نقطه از تهران چه شرق باشد چه غرب يا شمال و مركز با خيال راحت از طريق خيابان شريعتي يا پاسداران به سمت قلهك آمده و آتليه بارداري سلنا را در خيابان دولت به راحتي پيدا كرده و بهترين لحظات و شيرين‌ترين لحظات زندگي يك مادر را در آتليه بارداري سلنا ثبت نماييد!!

از لحاظ منظقه اي اگر بخواهيم مكان و موقعيت آتليه سلنا در تهران را بررسي كنيم ، آتليه سلنا در خيابان دولت مي‌باشد كه هم از خيابان شريعتي مي‌توانيد به راحتي به اين مسير برسيد و هم اينكه از خيابان پاسداران مي‌توانيد به دولت برسيدكه در‌واقع همان منطقه قلهك در تهران مي باشد. البته آتليه سلنا به مناطق فرمانيه و تهرانپارس و نياوران نيز نزديك است و شما مي توايند با وسيله نقليه خود به دولت بياييد و از پاركينگ آتليه سلنا با خيال راحت استفاده كنيد.

پس اگر شما به دنبال آتليه عكس بارداري در شريعتي يا آتليه عكس بارداري در خيابان دولت يا آتليه عكس بارداري در قلهك يا آتليه عكس بارداري در پاسداران يا آتليه عكس بارداري در تهرانپارس يا آتليه عكس بارداري در فرمانيه يا آتليه عكس بارداري در نياوران هستيد مي‌توانيد به راحتي و در كمترين زمان به اتليه عكاسي بارداري سلنا تشريف بياوريد .

همچنين اگر خانم‌هاي باردار محترم مي‌خواهند عكاسي بارداري را در منزل خود انجام دهندُ ديگر به آتليه سلنا نيايند، در اين مورد هم مي‌توانند عكاسي بارداري در منزل يا به عبارت دقيق‌تر اگر بخوهيم بگوييم ، عكاسي بارداري در منزل در تهران را به عكاسان حرفه‌اي و كادر مجرب آتليه سلنا بسپارند.

اگر دنبال بهترين آتليه ها در تهران هستيد و مي خوهيد يك آتليه خوب و با كيفيت براي عكاسي از دوران بارداري انتخاب كنيد و بهترين و شيرين‌ترين لحظات را ثبت كنيد ، آتليه سلنا مي‌تواند يكي از گزينه هاي شما باشد، آتليه عكس سلنا ادعا نمي‌كند كه بهترين آتليه بارداري در تهران هست ، اما اگر مي‌خواهيد تجربه عكاسي در يكي از بهترين آتليه هاي بارداري در تهران را كسب كنيد و براي هميشه در ذهنتان اين لحظات خوب ماندگار باشد، پيشنهاد ما به شما آتليه عكاسي سلنا ، تخصصي كودك و نوزاد و بارداري در تهران مي باشد.


برچسب: آتليه عكس بارداري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ساعت: ۱۰:۱۱:۵۰ توسط:سلنا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :